2006/09/29

Ut o fara i helgen

Fredag. Solen skiner ute och det är verkligen jätte skönt. Om ca en timme ska jag och Jesper kliva på tåget för att åka till Östersund och hälsa på min syster. Hon och Mathias har flyttat till en större lägenhet så det blir inflyttningsfest, lite shopping osv. Ska bli skoj!!!

Fick ett mkt trevligt samtal idag - till en arbetsintervju. Så nu får jag ladda lite och peppa upp mig. Det verkar vara ett spännande jobb.

För övrigt så stormar det lite i Gävle CUF-krets. Den fd kassören är polisanmäld för bedrägeri då han överfört pengarna från CUF-kontot till sitt eget systematiskt sen 2002. Tydligen ska man inte lita på någon. All heder till Mia Leander och Henrik Björkman som har skött allt detta jätte bra med få kontroll över kontot, polisanmälan och hanteringen av media. Vi känner oss alla besvikna och förtvivlade över det som har hänt. Pengar som har varit avsatta för valrörelse och verksamhet har försvunnit till en person. Jag blir så arg.

Hoppas att Ni får en trevlig helg alla!

/Karin