2006/08/29

Valstugorna invigda

Idag invigdes valstugorna på Brotorget i Bollnäs - platsen för den politiska debatten och informationen i Bollnäs. Nog för att det viktigt att synas i valstugan så tycker jag det nästan är mer viktigt att söka kontakt med folk - vem kliver in på Brotorget för att få info? Iof hoppas jag att många tar tillfälle att göra det då det är ett viktigt val nu, men att synas på fler ställen, träffa människor tror jag är snäppet viktigare.

Jag kommer oxå stå i valstugan! Mig kan man träffa där den 2 och 9 sept 11-13:30 samt den 13 sept 14:00-17:30. Passa på och kom och lyssna till mina tankar om den högre utbildningen, demokrati och delaktighet.

Väl mött!

/Karin

Foto: Lars Stjernberg
Invigningen av valstugorna. Från vänster: Kurst Dübeck (m), Maj-Britt Kissner-Burman (kd), Ingrid Hammarberg (fp), Evy Degerman (c), Lisa Lind (svp), Olle Nilsson-Sträng (s).

Foto: Lars Stjernberg
Centerpartiets valstuga. Från vänster: Evy Degerman, Maud Kvarnäng, Christina Wall, Esbjörn Lindberg