2006/08/25

Bloggutmanad

Jag har blivit bloggutmanad av Maria Leander. 4 små rätter kommer här:

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
- Jordgubbsplockare
- Hotellreceptionist
- Kolloledare/föreståndare
- Bostadsförmedlare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
- Dirty Dancing
- Sällskapsresan 1
- Sällskapsresan 2
- Sällskapsresan 3

Fyra låtar jag gärna hör:
- You're beautiful, James Blunt
- My Star, Brainstorm
- It's hard to say what it is I see in you, Blues Traveler
- Lonley No More

Fyra städer jag har bott i:
- Segersta
- Gävle
- Costa Mesa
- en hel del hotellrum - senast i Sthlm

Fyra tv-serier jag gärna ser:
- Vänner
- Allsång på Skansen
- Desperate Houswives
- Kriminaldeckare

Fyra ställen jag vill åka till:
- Honululu
- New York
- London
- Sidney

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
- www.ljusnan.se
- ohl.se
- www.dn.se
- www.hotmail.com

Fyra favoriträtter:
- Tacos
- Kycklingfilé
- Grillat fläskkött
- Smördegsinbakad fläskfilé m klyftpotatis

Fyra ställen där jag trivs:
- Hemma
- I stugan
- I vattnet
- I en solstol

Fyra personer jag vill träffa:
- Nelson Mandela
- Koffi Annan
- JFK
- Margret Thatcher

Fyra personer jag vill utmana att svara på enkäten
- Jesper Overeem
- Ida Jacobs
- Johan Sjöberg
- Therése Pettersson

Så där ja...då va mitt avklarat :)

/KA