2006/07/28

Gotland - here I come

Idag är det lite på sparlåga på jobbet. Rent psykiskt så sitter jag redan på båten mellan Nynäshamn och Visby.

Det ska bli ett kärt återseende med Gotland - jag, Lisa, Mia och Ida var där för tio år sedan. Vi hyrde cyklar, bodde i hus på värdens tomt, spelade volleyboll, suktade utanför utställena för vi var för unga för att komma in mm.

Imorgon åker jag och Therése dit. Det ska bli helt underbart med lite semester; sol, bad, god mat och dryck och lite turista.
Här på bostadsförmedlingen är det nämligen högtryck, men vi ligger i fas. De inkomna ansökningarna går iväg samma dag med ett erbjudande om lgh till studenten - det känns bra. Men jag ser redan högen med post och epost när jag är åter den 7 augusti. Men först Gotland.

/KA

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag önskar er båda en tok trevlig Gotlands resa!!! Önskar jag kunde vara med er där!

1:16 em  
Blogger Christopher Sjöberg said...

Lycka till i kommunvalet! Hur ser mandatfördelningen ut i Bollnäs kommun? :)

10:15 em  
Blogger Karin Andersson said...

Tack tack!
Mandatfördelningen ser ut som följer:
C 13
Fp 7
M 5
Kd 3
S 16
V 3
Mp 2
Men hur det ser ut efter den 17 september - det kan jag bara sia om :)

/KA

12:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home