2007/03/11

Min älskling 30 år idag

Idag fyller min älskade 30 år! Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra.

Efter en trevlig frukost så åkte vi upp till Söderhamn där Jesper bjudit in till lite eftermiddagsfika i kvarterslokalen på Bergbacken. Hans mamma hade donat jätte mycket med att beställa smörgårdstårta, baka tråta osv. Till kalaset så kom hans bror, mamma, mamans kompis, pappa, 5 polare, min bror och sambo. Mina föräldrar kunde inte komma för de låg hemma i vinterkräksjuka (efter jag smittat dem...sorry).

Det var jätte trevligt. O jag tror att Jesper oxå hade en mkt trevlig dag. Min familj och hans familj hade skrammlat ihop till en digitalkamera åt honom. Den passade Jesper perfekt och han kunde inte slita sig ifrån den. Så nu har han varnat mig att jag kommer bli ett övningsobjekt :)

Hoppas Du hade en kanondag idag älskling. Igår hade vi oxå trevligt med kvartsfinal på Läkerol Arena mellan Brynäs - HV71 + att Jesper fick en Brynäls-halsduk samt Brynäs-nyckelband av mig. Samt att vi fick i oss lite sushi. Nice.
Ser fram emot att bli sambo med dig!

/Karin

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är så otroligt go du tjejen. Jag hade verkligen en kanondag, den bästa födelsedagen någonsin. Utan din och mammas insats så hade den inte varit lika bra!!

Tack åter igen för de mysiga presenterna, långt ovan mina förväntningar! Fast det förstås, det blir ju svårt att bräcka ;)

Jag älskar dig vännen och jag kan knappt vänta tills du blir min sambo!

10:13 em  
Anonymous Anonym said...

Du har blivit utmanad... läs min blogg för mer info...

10:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home