2007/02/18

Det låter som råttorna..

Skrev precis en blogg..men när jag skulle kopiera det så försvann det. Grrr…man blir SÅ irriterad då. Men men det är bara att hugga i.

Just nu sitter jag hos Lisa i Sthlm. Hon är så snäll och låter mig bo här tills mitt jobb slutar. Jag har redan hunnit plocka hit några saker – fast inte så många för Lisa bor på 24 kvm. Vi har lyckats fått in nga rutiner där lisa gör frukost, jag diskar, jag lagar lite mat, imorgon ska jag tvätta osv. Känns som ett gammalt par J

Hon tycker det låter som råttorna på vinden när jag skriver..men d måste ju gå undan. Eller hur?

Idag har vi haft anställningsintervjuer på Centerstudenter för vi ska rekrytera en ny förbundssekreterare. Jätte bra att få den erfarenheten. Nu i veckan ska vi ta referenser men det känns bra. Så jag hoppas även att det blir bra i slutändan.

Igår var jag o Jesper och kollade på två lägenheter. Vi staplade in i två lägenheter för att undersöka om vi skulle vilja bo där. Men ingen av oss fick den hära ”wow-känslan” i ngn av dem. Så nu funderar vi som vi ska flytta ihop i Jespers lägenhet. Dock så måste man fundera en vända till i och med att det blir jag som flyttar in hos Jesper och inte jag och Jesper som flyttar in i ngt. Iof så tror jag att det går att lösa väldigt bra. Så ja, vi får se. Spännande är det.

VM i Åre slutade idag. Tack vare Anja så blev det ett bra VM och även Järbyns insats. Det kom upp en diskussion på nyheterna ikväll att Sverige är dålig att ta vara på den turism som finns i Sverige och att politiker kanske inte förstår potentialen. Men det kan nog bli annat på det nu. Det gäller också att ta tillvara på den skaparkraft som finns där ute. För tillsammans tror jag att vi kan göra något bra.

/Karin

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjoho darling!

Jobbigt det dära när det försvinner, mest därför jag alltid skriver mina texter i ngn textredigerare.

Självklart ska du tänka en och annan gång, även jag ska nog göra det så vi inte gör något förhastat. Men som jag sagt, för min del innebär det inga större problem. Bara jag får behålla mina dator och teknikpryttlar så är jag nöjd ;)

Nu är det nanna time även för mig. PUSS PUSS

10:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home