2007/03/30

Distriktsstämma imorgon

Imorgon är det Distriktsstämma här i Gävleborg.
Jag hoppas jag kan sova i natt...jag har nämligen huvudansvar för den. 144 anmälda ombud (plus alla som inte har anmält sig). Jag var på Folkhögskolan i eftermiddag o riggade upp, fick en lektion i hur ljudet fungerade, DVD, monitorer, ljus, mörkläggning. Jag la ut handlingarna osv.
Uffa..tänk om jag har glömt ngt. Men ja, just nu kommer jag inte ihåg vad det kan vara, men i och med att jag inte gjort ngn stämma förr så ja...will see :)

En sak som jag har gjort är att det inte kommer vara några fanor. Det öppna, moderna och varma Centerpartiet. Visst, fanorna är jätte fina - men nu blir det en stor Centerklöver, stora klövrar vid talarstolarna samt roll-ups. Jag hoppas det blir bra ändå.

Sitter nu och kollar på finalen av Let's Dance. Jag hoppas nog att Cissi och Martin vinner...fast ja...Tobbe och Annika är oxå bra. Ja....spännande.

/Karin

2 Comments:

Blogger Jonas Rask Samuelsson said...

Hur gick det med fanorna? Blev det någon kulturarvskritik?

12:16 fm  
Blogger Karin Andersson said...

Inte en enda kommentar. Dock fick jag höra att det var snyggt på scenen.

2:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home