2006/11/05

Trevlig Helg

Det har varit en jätte trevlig helg. Helgen inleddes med att jag fyllde år. Fikade med Stina och Åsa samt att jag o Jesper lagade god mat på kvällen. Fick massa fina presenter av honom under hela dagen. Böcker och smycken - nu ska jag stärka min självkänsla då jag fick båda böckerna av Mia Törnblom, Självkänsla NU och Mera Självkänsla. Så det blir fram med överstrykningspennan och anteckningsblock när jag ska ge mig på böckerna.

Vi åkte även hem till mor o far över helgen. Lite födelsedagsmiddag innan vi åkte och grattade Jespers pappa som fyllde år. Vi hann även förbi en Halloweenfest (om det nu var det då ingen var utklädd) som hans kompisar hade och sa hej.

Idag har jag vinkat av J då han skulle åka ner till Vänersborg på intervju. Jag hoppas han får jobbet - det är han värd. Även om det nu ligger i Vänersborg. Men som politisk sekreterare så skulle jag oxå kunna flytta en bit :)

Imorgon ska jag till Sthlm på VU med Centerstudenter och på kvällen är det första fullmäktigemötet för den nya mandatperioden. Blir nog många välkända ansikten och förhoppningsvis något nytt.
På onsdag åker jag o J till Helsingfors på vår efterlängtade kryssning. Det ska bli mysigt.

/Karin

2 Comments:

Blogger Jonas Rask Samuelsson said...

Ahh - Sorry!

Stort grattis!

2:12 fm  
Anonymous Anonym said...

HAHAHAHAA och vem fan bryr sig ?

4:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home