2006/11/01

Försök att ta sig mot Gävle...

Tågen inställda. Solen har skinit idag pånyfallen snö. Det yr lite och pappa håller på att skotta av gårdsplanen med traktorn. Det har varit en jätte fin dag ute idag. Men det har blivit lite problem att ta sig till Gävle. Har möte med Länsrätten imorgon kl 9 så jag ska se om jag kan ta mig mot Gävle under kvällen. Kommer gå bussar från Kilafors - men jag ska sikta in mig på ett tåg från Söderhamn där de har släppt på trafiken på ostkustbanan. Tågen på stambanan kommer inte igång förrän tidigast imorgon bitti.
Jag har ju lixom inte packat med mig så mkt saker hem för att stanna här ett tag om man säger så. Vill ju ner o se till så att Jesper inte fryser oxå... :)

Blev iaf en tur till Bollnäs idag - vägarna är ju ok iaf. Har hämtat ut mitt nya körkort nu. Har haft det i 10 år så då var det tydligen dags att byta. En liten mer aktuell bild fick det oxå bli.

Var ut och tog nga vinterbilder. Här kommer de.


/Karin

2 Comments:

Blogger Markus "LAKE" Berglund said...

Kul för dig, i Uppsala hade vi det lite värre idag. ^u^

November-väder

1:33 fm  
Blogger Karin Andersson said...

Vi hade de bilderna i tisdags....inge roligt!

8:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home