2006/06/27

Lite semester



Nu har vi USAfrämmande! Det är jätte roligt. Det är en fyrmänning till mig och hennes man som är på besök denna vecka. Så jag har fått leka guide, tillsammans med min familj, och visa upp Hälsingland. Vi har varit i Järvsö på Järvzoo, Stenegården och Torön. Idag har vi varit i Gnarp, Gränsfors på Yxfabriken och Krukmakeriet samt Avholmsberget. Senare i veckan stundar Falu Koppargruva, Växbo Lin mm.

Förutom USAbesök har jag hunnit gifta bort en av mina närmaste vänner - Ulrika Eriksson har blivit Fru Ulrika Forsman. Vidare har jag firat midsommar i Gällsjön. Här kommer nga bilder från dessa tillställningar.

/KA


Ullis och PO utan för Hanebo KyrkaDags för bröllopstårta

Sillunch i Gällsjön

Nicola, Mattias, jag och Jesper nere vid bryggan

Maria och Lisa

"Små grodorna..."