2006/04/17

Påsk i Segersta

Nu är påsken snart över. Har spenderat den hemma hos mina föräldrar i Segersta. Det har varit så trevligt; god mat, påskägg och umgås med familj och vänner.

Äntligen har våren kommit! Snödrivorna smälter i rasande fart och solen gnistrar från (nästan) en klarblå himmel. Tog lite bilder idag när jag var ute på en promenad. Såg även en utter, som jag tyvärr inte hann fånga på bild förrän den hade sprungit o gömt sig.


Påskpynt

Utsikt från udden vid stugan - Ljusnan vid Hårgabergets fot

Bryggan vid stugan - kanske går d o ta sig ett dopp snart?

Utsikt ovan för kraftverket över Ljusnan

Hoppas Er påsk oxå varit trevlig!

/KA, med fräknar på näsan...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Schysst med promenad. Jag var också ute med min kamera i påsk.
/asÅ

11:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Home