2007/06/20

Midsommar!

Nu ska jag o Jesper snart packa bilen för att dra norrut och fira midsommar. Mat och dryck kommer fylla bilen så jag kan nog garantera att vi får en trevlig midsommar i goda vänners lag. Sånghäftet är fixat. Lekarna gillrade (nästan iaf). Kommer bli en kanonkväll i stugan med våra vänner.
Först ska vi göra så man kan vara där. Instädat är det med lite fönsterputs o fylla upp trappen ner till Ljusnan så blir det perfekt.

En ny kamera har jag oxå inhandlat. Min gamla vet jag inte var den är samt att jag knappt ville använda den för den var så dålig. Men nu ska det bli annat och även jag (förutom Jesper) som tar bilder. En Canon Ixus 70 blev det. Hörde att mor o far oxå köpt en lika dan - så jag får nog märka den så vi inte blandar ihop dem.

Hoppas Du får en trevlig midsommar och att solen kommer att lysa.

/Karin

2 Comments:

Blogger Jonas Rask Samuelsson said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

5:05 em  
Blogger Jonas Rask Samuelsson said...

Ljusnans dalgång the place to be! - Glad midsommar! *på väg hemåt*

5:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home